Aankomst Gainesville - Reisverslag uit Gainesville, Verenigde Staten van Nienke Burgwal - WaarBenJij.nu Aankomst Gainesville - Reisverslag uit Gainesville, Verenigde Staten van Nienke Burgwal - WaarBenJij.nu

Aankomst Gainesville

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg Nienke

05 December 2013 | Verenigde Staten, Gainesville

De reis naar Gainesville is spoedig verlopen. Mariska en ik hebben eindelijk de film marathon gehouden waar we al zo lang over hadden gesproken;) We hadden ten slotte een paar uur te doden...

Gisteren zijn we rond kwart voor 11 (NL tijd) in het eerste vliegtuig gestapt en zijn we na 9,5 uur in Atlanta aangekomen. Vanuit Atlanta moesten we nog een vliegtuig nemen om in Gainesville te komen, waar we 24:00 NL tijd (18:00 FL tijd) zijn aangekomen. Gelukkig was onze buitenlandse begeleider van de universiteit ons niet vergeten (nadat ik hem gebeld had:P) en konden we op tijd het bed induiken.

Vandaag zijn we naar de universiteit gelopen om de laatste documenten in te vullen en hebben we pasjes aangemaakt. We hebben nog het campus bekeken naar zijn niet verder gekomen dan 1/5, vermoed ik. Het is gigantisch en alles in Gainesville draait om de 'Gators' football. Jammer genoeg hebben ze afgelopen weekend de laatste game van het seizoen verloren...ach ja mag onze pret niet drukken.

Morgen horen we meer over de bestemming in Californie. We vliegen waarschijnlijk zaterdag vanuit Orlando naar Fresno (midden Californie).

• 06 December 2013 - 09:19

Jos En Stees:

Heeee meiden!

Wat fijn dat jullie reis zo goed is verlopen! Nu lekker gaan genieten van de tijd die jullie daar hebben en heel veel plezier maken :D
    Succes en have fun!!!

xxx Jos en Stees

• 06 December 2013 - 23:47

Hennie Van De Burgwal:

Nou, geweldig leuk het eerste verslag te lezen! Fijne reis naar Californië en we wachte wel weer op een update! Groetjes aan Mariska, Xxx family from Holland